ايتاليا1 کرواسي1

فوتبال ایران وجهان

فوتبال ایران وجهان2012

ايتاليا1 کرواسي1

 تيم‌هاي فوتبال ايتاليا و کرواسي دومين ديدار خود از گروه سوم يورو 2012، را ساعت 20:30 به وقت ايران در ورزشگاه مونيسيپال پوزنان لهستان با قضاوت هاوارد وب انگليسي برگزار کردند.

در نيمه اول ايتاليايي‌ها بهتر بازي را شروع کردند و موقعيت‌هاي خوبي را بر روي دروازه کروات‌ها تدارک ديدند.

ضربه محکم و سرکش مارکيزيو از پشت محوطه جريمه کرواسي يکي از بهترين موقعيت‌هاي لاجوردي‌پوشان بود که با فاصله اندک از کنار دروزاه اين تيم به بيرون رفت.

در ادامه کرواسي تا حدودي از فشار ايتاليايي‌ها بر روي دروازه خودش کاست و حملاتي را بر روي دروزاه اين تيم تدارک ديد که چندان ثمربخش نبود.

يکي از موقعيت‌هاي مناسب نيمه اول براي ايتاليايي‌ها، صحنه تک به تک کاسانو با پلاتيکوزا دروازه‌بان کرواسي بود که مهاجم ايتاليايي در دو مرحله نتوانست دروازه کروات‌ها را باز کند.

در ادامه بازيکنان بيليچ پشت‌ محوطه جريمه خودي خطايي را مرتکب شدند که آندره‌ پيرلو به خوبي و با هنرنمايي دروازه کرواسي را باز کرد.

در نيمه دوم کروات‌ها براي جبران شکست يک بر صفر نيمه اول راهي ميدان شدند و بازي رو به جلويي را از خود به نمايش گذاشتند و در نهايت مانوئل ماندزوکيچ در دقيقه 72 گل تساوي بازي را به ثمر رساند تا نتيجه يک بر يک شود.

دو تيم در ادامه موقعيت‌هاي جست و گريخته‌اي را بر روي دروازه يکديگر ايجاد کردند که ثمربخش نبود و در نهايت اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

کرواسي با کسب يک امتياز ارزشمند اين ديدار 4 امتيازي شد و به صدرنشيني خود ادامه داد.  لاجوردي‌پوشان نيز دومين تساوي متوالي خود را کسب کردند و با 2 امتياز موقتا در مکان دوم قرار گرفتند تا کار براي اين تيم سخت شود.

 ايتاليا:

جان لوئيجي بوفون، ‌کيليني، دروسي، بونوچي، پيرلو، مارکيسيو، تياگو موتا (مونتوليو 62)، جياچريني، مجيو، کاسانو (جياوينکو 83)، بالوتلي( دي‌ناتاله 69)

کرواسي:

پلتيکوزا، استرينيچ، شيلدنفلد، کورلوکا، سرنا، مودريچ، وکوجويچ، پاکتيچ، پرسيچ (پرانيچ 68)، ژلاويچ (ادواردو 83)، ماندزوکيچ (کرانچار 90+4)

ديگر ديدار اين گروه را اسپانيا و ايرلند ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه گدانسک لهستان برگزار مي‌کنند. 


دیگر وبلاگ این نویسنده وبلاگwww.sohrabhejazi.blogfa.comاست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:10  توسط سهراب